« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
2. 6. 2022. svi učenici PŠ Kali uputili su se u Ogulin.
Ishodi:
OŠ HJ C.1.3. Učenik posjećuje kulturne događaje primjerene dobi.
OŠ HJ C.2.3. Učenik posjećuje kulturne događaje primjerene dobi i iskazuje svoje mišljenje.
OŠ HJ C.3.3. Učenik razlikuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.
OŠ HJ C.3.3. Učenik razlikuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.
OŠ HJ C.4.3. Učenik razlikuje i opisuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.
osr A.1.3. Razvija svoje potencijale.
osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
Osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
Osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
Osr C.2.1. Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama.
Dan je bio topao, sunčan i idealan za putovanja. Put u Ogulin započeo je putovanjem trajektom do Zadra. U Zadru su se smjestili u ugodan autobus kojim su putovali do Ogulina. Autobus je posebno mjesto na kojem svi lijepo pjevaju i dobro se zabavljaju. Nakon sata vožnje učenici su doručkovali na stajalištu Janjče. Okrijepljeni krenuli su dalje.
Točno u 11 h i 38 min dolaze u Ogulin ispred frankopanskog kaštela u čijem je dvorištu Ivanina kuća bajke.
Strpljivo čekaju na ulaz u kuću bajke. Na ulazu u kuću dočekuje ih animatorica koja predstavlja Ivanu Brlić Mažuranić. Ona ih uvodi u svoju kuću i priča o sebi i svojim bajkama.
Prilikom ulaska u Ivaninu kuću djeca kao da su uskočila u neku od Ivaninih bajki. Čuju se zvukovi šume, pucketanje vatre, noćne ptice. Po zidovima likovi iz bajki, slagalice, špijunke, ogromna stabla u kojima se može slušati bilo koja Ivanina bajka na svom jeziku. Može se igrati i u virtualnoj stvarnosti. Djeca zastaju pokraj crteža pitaju koji su to likovi i hoćemo li sutra u školi čitati te bajke. Oduševljeni su. U jednoj maloj, skučenoj sobi nalazi se kamenje iz grada Legena na koje djeca sjedaju i gledaju animirani film o maloj Ivani i kako je ona počela pisati bajke. Nakon filma odlaze u još manju sobicu u kojoj susreću Bjesomara koji im daje zajedničku moć. Poslije svega slobodno istražuju bajke, likove i igre u Ivaninoj kuću.
Prepuni doživljaja odlaze iz kuće bajke i upoznaju grad Ogulin (spomenici, crkva, park) pri tome paze kako se ponašaju u prometu.
Vrijeme je za ručak. U restoranu obilno ručaju i slade se sladoledom. Poslije ručka u posjet im dolazi vještica koja ih uči kako se leti na metli te svi polažu vozačku dozvolu za let na metli. Nakon toga slijedi zabava, ples i pjesma.
Pomalo umorni ulaze u autobus i uz pjesmu vraćaju se kući. Na pristaništu u Preku dočekuju ih roditelji kojima prepričavaju kako je bilo!