« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U srijedu, 18. 05. 2022., održano je predavanje iz učionice 1.razreda PŠ Kali na Međunarodnoj konferenciji za učitelje razredne nastave, obrazovne stručnjake i znanstvenike u primarnom obrazovanju s temom Umrežavanje i vršnjačko poučavanje u online okruženju. Međunarodna konferencija održalavala se u Vodicama.
ISHODI:
ikt A.1.2. Učenik se uz učiteljevu pomoć služi odabranim uređajima i programima.
ikt B.1.2. Učenik uz učiteljevu pomoć surađuje s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.
ikt B.1.3. Učenik primjenjuje osnovna komunikacijska pravila u digitalnome okružju.
ikt D.1.1. Učenik se kreativno izražava i istražuje jednostavne metode za poticanje kreativnosti u zadanim ili novim uvjetima.
Predavanje je počelo pozdravnom rječju učiteljice Ivane Bašić koja je uz pomoć kolegice Lidije Hatadi moderirala predavanjem iz Vodica. Objasnila je što je videokonferencija i kako se njome služiti u nastavi.
Nakon uvoda održala se uživo videokonferenciaj između učenika 1. razreda PŠ Kali i učenika 4. razreda OŠ Popovac. Ova videokonferencija dio je eTwinningovog projekta "Školska torba puna znanja".
Tema proučavanja bila je voda. Učenici prvoga razreda izradili su slikovnicu Abeceda morskih životinja i poučili učenike 4. razreda o životinjama u moru.
Učenici 4. razreda poučili su prvaše o biljkama i životinjama slatkih voda (Karašica, Kopački rit) i o važnosti vode za sva bića na Zemlji.
Nakon održanih prezentacija međusobno su si postavljali pitanja. Učenike 1. r. zanimale su rode i leptiri, a učenike 4. r. moruzgve i ribolov.
Na kraju su se lijepo pozdravili uz obećanje da će ponovo jedni od drugih učiti pomoću videokonferencije.