« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Obilježavanjem Međunarodnog dana djeteta djeca uočavaju svoju važnost u društvu, promiču kvalitetu života u razredu i ponašaju se u skladu s dječjim pravima.
CILJEVI:
Djecu učiti o sebi i drugima. Poticati ih da uočavaju svoju ulogu i ulogu drugih u zajednici i da se pri tome pridržavaju pravila i dužnosti koja vrijede za njih i druge jednako. Osvještavati ih da preuzimaju odgovornost za svoje postupke.
ISHODI:
PID OŠ C.1.1. Učenik zaključuje o sebi, svojoj ulozi u zajednici i uviđa vrijednosti sebe i drugih.
PID OŠ C.1.2. Učenik uspoređuje ulogu i utjecaj prava, pravila i dužnosti na pojedinca i zajednicu te preuzima odgovornost za svoje postupke.
osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu.
odr A.1.2. Opisuje raznolikost u prirodi i razlike među ljudima.
uku D.1.2. 2. Suradnja s drugima
Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
A.1.1.A Opisuje tjelesne osobine i zamjećuje razlike i sličnosti između dječaka i djevojčica.
B.1.2.C Prepoznaje i uvažava različitosti.
B.1.3. A Prepoznaje igru kao važnu razvojnu i društvenu aktivnost.
ikt B.1.3. Učenik primjenjuje osnovna komunikacijska pravila u digitalnome okružju.
PROVEDENE AKTIVNOSTI:
Gledanje fotografija i uočavanje po čemu su djeca slična - različita
Utvrđivanje sličnosti i razlika prijatelj/prijateljica i ja
Čitanje dječjih prava
Rješavanje "Školskog leksikona" na računalu
Slušanje pjesme "Kad bi svi ljudi na svijetu"
Rješavanje kviza u e – sferi o dječjim pravima
25.11. 2021. videokonferencija s učenicima 3. razreda OŠ Dubrava
Učenici su se putem videokonferencije veselo družili i upoznali drugu djecu koristeći digitalne tehnologije i pri tome ponovili svoje znanje o dječjim pravima.