« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
CILJ: Kroz obilježavanje Dječjeg tjedna osvijestiti znanje o dječjim pravima ali i odgovornostima. Osmišljavanje Povelje prijateljstva. Poticanje učenika na sklapanje novih prijateljstava. Razvijanje empatije.
ISHODI:
PID OŠ C.1.1. Učenik zaključuje o sebi, svojoj ulozi u zajednici i uviđa vrijednosti sebe i drugih.
PID OŠ C.1.2. Učenik uspoređuje ulogu i utjecaj prava, pravila i dužnosti na pojedinca i zajednicu te preuzima odgovornost za svoje postupke.
osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
osr C.1.3. Pridonosi skupini.
goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu.
goo B.1.1. Promiče pravila demokratske zajednice.
goo C.1.3. Promiče kvalitetu života u razredu.
odr A.1.2. Opisuje raznolikost u prirodi i razlike među ljudima.
odr B.1.1. Prepoznaje važnost dobronamjernoga djelovanja prema ljudima i prirodi.
odr C.1.2. Identificira primjere dobroga odnosa prema drugim ljudima.
uku D.1.2. 2. Suradnja s drugima
Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
B.1.3. A Prepoznaje igru kao važnu razvojnu i društvenu aktivnost.
ikt B.1.3. Učenik primjenjuje osnovna komunikacijska pravila u digitalnome okružju.
AKTIVNOSTI U DJEČJEM TJEDNU
Čitanje dječjih prava iz unicefove bojanke.
Odabir najvažnijih prava
Bojanje bojanke
Čitanje zanimljivih pjesmica
Moja učiteljica
Gledanje crtanog filma „Tko je najviši na svijetu“
Razgovor o prijateljstvu
Potpisivanje povelje prijateljstva