« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tijekom cijele školske godine 2020./2021. učenici četvrtog razreda PŠ Kali bili su uključeni u eTwinningov projekt "U prometu Uvijek oprezno". Kroz raznovrsne aktivnosti priveli su projekt kraju. Naučili su jako puno i pri tome se dobro zabavili. Upoznali su učenike iz drugih škola naše domovine. Postali su aktivni i odgovorni sudionici prometa.
Ciljevi provedenog projekta bili su:
- prepoznati organizaciju prometa u svome mjestu, upoznati prometna pravila, upoznati prometne znakove, uočiti pješačke prijelaze, razlikovati prometne znakove važne za dječju sigurnost, istražiti vrste prometa, uočiti povezanost prometnih sredstava s korištenjem različitih oblika energije, usporediti ulogu i utjecaj pravila na pojedinca te preuzeti odgovornost za svoje postupke, koristiti se planom mjesta i kretati se po njemu, istražiti razlike između prometa nekad i danas.
Ishodi:
PID OŠ A.B.C.D.4.1.
Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.
ikt A.2.1.
Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.
uku A.2.3.
3. Kreativno mišljenje
Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
Kod proučavanja raznih vrsta prometala nekada i danas učenici su došli do zaključka kako je za njihov kraj najvažniji bio brod, a kopnom su se ljudi kretali pješice. Brod im je zaokupio maštu, ali ne brod kakvi danas plove morima nego čudesan brod koji će putovati kroz vrijeme. Tome je uvelike bio poticaj i pročitano djelo iz lektire. Zajedničkim snagama analiziraju, stvaraju i maštaju. Rezultat toga rada je prezentacija NEOBIČNO PUTOVANJE. Klikom na naslov možete pogledati prezentaciju.
U mjesecu travnju jako su zaokupljeni Danom planeta Zemlje. Istražuju kako se kreću prometala, koje gorivo im je potrebno te kako onečišćuju prirodu. U paru izrađuju prometala od recikliranog materijala. Zaključuju kako je najprihvatljivije prijevozno sredstvo koje ne onečišćuje prirodu bicikl.
U svibnju u skupinama fotografiraju dijelove svoga mjesta pomoću kojih nastaje video uradak U PROMETU UVIJEK OPREZNO. Video možete pogledati klikom na njegov naslov.
Za kraj u mjesecu lipnju izrađuju vodič mjesta Kali pod nazivom FOTOGRAFIJOM KROZ KALI. Vodič možete pogledati klikom na njegov naslov.
Tijekom rada na projektu učenici su stekli socijalne, organizacijske, komunikacijske i digitalne vještine.
Dijelovi projekta bogatili su svakodnevnu nastavu te je činili zanimljivom i cjelovitijom.
Učenici su učili na vrlo zanimljiv i nenametljiv način i pri tome su jako uživali.