« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
5.2.2020. učenici 3.r. PŠ Kali bili su uključeni u Global School Play Day-Svjetski dan igre. Cilj održavanja ovog dana je socijalizacija djece kroz igru.
ODGOJNO-OBRAZOVNA OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA:
osr A.2.1. Razvija sliku o sebi.
osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih
osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
osr B.2.4. Suradnički uči i radi u timu.
odr C.2.1. Solidaran je i empatičan u odnosu prema ljudima i drugim živim bićima.
uku A.2.3. 3. Kreativno mišljenje
uku B.2.4. 4. Samovrednovanje/samoprocjena
B.2.2.B Objašnjava pravo na izbor.
Djeca su se danas cijeli dan igrala u školi. Na samom početku dana razgovarali su što je igra. Zaključili su da svaka igra ima svoja pravila koja treba poštovati. Igrati se treba kako bi se zabavili, a ne uvijek isključivo samo pobijedili. Ponašati se treba sportski što znači ako si izgubio ili pobijedio pruži ruku boljem ili slabijem od sebe. Podijelili su se po skupinama. Svako dijete je predstavilo igru koju je donijelo. Rasporedili su se prema vlastitom interesu i igre su počele. Neko vrijeme su se izmijenjali po raznim društvenim igrama.
Poslije su se usmjerili na igru „Školica“ koja je bila izrađena od ljepljive trake na podu učionice.
Na kraju dana odlučili su u dvorani odigrati jednu zajedničku igru „Graničar“. Po povratku u učionicu vrednovali su današnji dan pomoću tablice za samovrednovanje. Čule su se ovakve rečenice: „Danas je najbolji dan u školi!“, „Škola je super!“, „Još nikada u školi nije bilo ovako zabavno!“, „Hoćemo li opet imati ovakav dan?“ Odlučili su proglasiti najbolju igru dana glasovanjem. Tako je igra „Školica“ pobijedila ostale igre sa šest glasova.