preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Valentin Klarin" Preko

Login
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

e-dnevnik

Upis u srednju školu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 3. 2011.

Ukupno: 378866
Ovaj mjesec: 2942
Ovaj tjedan: 267
Danas: 100
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DOŠAŠĆE I BOŽIĆNA PRIREDBA U PŠ KALI
Autor: Ana-Marija Hatadi Ostojić, 21. 12. 2019.

Cilj rada u ovom razdoblju je bio da učenici spoznaju blagdane, njihovo značenje i običaje vezane za njih u zavičaju, te da prihvaćaju razlike koje obogaćuju razredni odjel ako se svi poštuju.


 

Odgojno-obrazovni ishodi:

OŠ HJ A.3.2. Učenik sluša tekst i prepričava sadržaj poslušanoga teksta.

OŠ HJ B.3.3 Učenik čita prema vlastitome interesu te razlikuje vrste knjiga za djecu.

OŠ HJ C.3.3. Učenik razlikuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.

PID OŠ C.3.1. Učenik raspravlja o ulozi, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine.

Odgojno-obrazovna očekivanja:

goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.

osr A.2.1. Razvija sliku o sebi.

osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.

osr B.2.4. Suradnički uči i radi u timu.

osr C.2.4. Razvija kulturni i nacionalni identitet zajedništvom i pripadnošću skupini.

uku A.2.1.     1. Upravljanje informacijama

Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

uku A.2.3.     3. Kreativno mišljenje

Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

uku A.2.4.     4. Kritičko mišljenje

Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje.

uku B.2.4.     4. Samovrednovanje/samoprocjena

Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

 

Došašće u treći razred Područne škole Kali ulazi u učionicu dobrim djelima šegrta Hlapića.

Učenici dolaze na ideju kako bi bilo dobro zapisivati svoja dobra djela u vremenu do Božića. Tako nastaje Adventski kalendar dobrih djela. Učenici svakodnevno bilježe što su dobrog učinili u školi ili kod kuće. U prvom tjednu na blagdan Svete Barbare siju pšenicu, za koju su saznali da uspješno žito simbolizira obilnu žetvu u narednoj godini, novi život i novi kruh. Također je simbol svjetlosti i nade. Danas je, međutim, ono ukras za jaslice ispod božićnog drvca ili na stolu za svečani božićni ručak.

Zajedno sa učenicima 1.,2. i 4. razreda uoči blagdana Svetog Nikole bili su u Zadru u Zadarskom kazalištu lutaka gdje su gledali predstavu Vlak u snijegu. Nakon predstave posjetili su Advent u Zadru.

Kroz cijeli dvanaesti mjesec učenici vrijedno rade. Izrađuju čizmice, selo zimi, okićenu šumu, čestitke, vježbaju priredbu za Božić.

Naučili su da je Božić zaista jedno od najljepših doba u godini. To je doba kada se najčešće obitelj i prijatelji okupljaju oko blagdanskog stola i razmjenjuju poklone, a učenici PŠ Kali i njihovi roditelji  su se okupili oko prekrasne Božićne priredbe u  kojoj su svi uživali.

Priredba je završila ovim stihovima: „SRETAN BOŽIĆ, SRETNA NOVA GODINA! SRETNO SVIMA OD SVEG SRCA ŽELIM JA!“





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju