« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Cilj rada u ovom razdoblju je bio da učenici spoznaju blagdane, njihovo značenje i običaje vezane za njih u zavičaju, te da prihvaćaju razlike koje obogaćuju razredni odjel ako se svi poštuju.
Odgojno-obrazovni ishodi:
OŠ HJ A.3.2. Učenik sluša tekst i prepričava sadržaj poslušanoga teksta.
OŠ HJ B.3.3 Učenik čita prema vlastitome interesu te razlikuje vrste knjiga za djecu.
OŠ HJ C.3.3. Učenik razlikuje kulturne događaje koje posjećuje i iskazuje svoje mišljenje o njima.
PID OŠ C.3.1. Učenik raspravlja o ulozi, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine.
Odgojno-obrazovna očekivanja:
goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.
osr A.2.1. Razvija sliku o sebi.
osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
osr B.2.4. Suradnički uči i radi u timu.
osr C.2.4. Razvija kulturni i nacionalni identitet zajedništvom i pripadnošću skupini.
uku A.2.1. 1. Upravljanje informacijama
Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.2.3. 3. Kreativno mišljenje
Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
uku A.2.4. 4. Kritičko mišljenje
Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje.
uku B.2.4. 4. Samovrednovanje/samoprocjena
Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.
Došašće u treći razred Područne škole Kali ulazi u učionicu dobrim djelima šegrta Hlapića.
Učenici dolaze na ideju kako bi bilo dobro zapisivati svoja dobra djela u vremenu do Božića. Tako nastaje Adventski kalendar dobrih djela. Učenici svakodnevno bilježe što su dobrog učinili u školi ili kod kuće. U prvom tjednu na blagdan Svete Barbare siju pšenicu, za koju su saznali da uspješno žito simbolizira obilnu žetvu u narednoj godini, novi život i novi kruh. Također je simbol svjetlosti i nade. Danas je, međutim, ono ukras za jaslice ispod božićnog drvca ili na stolu za svečani božićni ručak.
Zajedno sa učenicima 1.,2. i 4. razreda uoči blagdana Svetog Nikole bili su u Zadru u Zadarskom kazalištu lutaka gdje su gledali predstavu Vlak u snijegu. Nakon predstave posjetili su Advent u Zadru.
Kroz cijeli dvanaesti mjesec učenici vrijedno rade. Izrađuju čizmice, selo zimi, okićenu šumu, čestitke, vježbaju priredbu za Božić.
Naučili su da je Božić zaista jedno od najljepših doba u godini. To je doba kada se najčešće obitelj i prijatelji okupljaju oko blagdanskog stola i razmjenjuju poklone, a učenici PŠ Kali i njihovi roditelji su se okupili oko prekrasne Božićne priredbe u kojoj su svi uživali.
Priredba je završila ovim stihovima: „SRETAN BOŽIĆ, SRETNA NOVA GODINA! SRETNO SVIMA OD SVEG SRCA ŽELIM JA!“