« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
18.11.2019. u PŠ Kali obilježen je Dan grada Vukovara.
Cilj obilježavanja ovog dana je razvijati svijest o događajima iz bliže prošlosti i kulturno se ponašati pri odavanju počasti žrtvama rata.
Odgojno-obrazovni ishodi:
OŠ HJ C.1.1. Učenik sluša/čita tekst u skladu s početnim opismenjavanjem i pronalazi podatke u tekstu.
OŠ HJ B.2.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
OŠ HJ C.3.1. Učenik pronalazi podatke koristeći se različitim izvorima primjerenima dobi učenika.
OŠ HJ A.4.3. Učenik čita tekst i prepričava sadržaj teksta služeći se bilješkama.
PID OŠ C.1.2. Učenik uspoređuje ulogu i utjecaj prava, pravila i dužnosti na pojedinca i zajednicu te preuzima odgovornost za svoje postupke.
PID OŠ C.3.1. Učenik raspravlja o ulozi, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine.
PID OŠ C.3.2. Učenik raspravlja o utjecaju pravila, prava i dužnosti na pojedinca i zajednicu.
PID OŠ B.4.3. Učenik se snalazi u promjenama i odnosima u vremenu te pripovijeda povijesnu priču o prošlim događajima i o značajnim osobama iz zavičaja i/ili Republike Hrvatske.
Odgojno-obrazovna očekivanja:
goo C.1.3. Promiče kvalitetu života u razredu.
goo A.2.2. Aktivno zastupa ljudska prava.
B.1.2.C Prepoznaje i uvažava različitosti.
B.2.2.C Uspoređuje i podržava različitosti.
osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
osr B.2.1.Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
osr C.2.4.Razvija kulturni i nacionalni identitet zajedništvom i pripadnošću skupini.
Učenici PŠ Kali prvi su sat posvetili Danu grada Vukovara. Zajedno su se okupili u holu škole, te se pjesmom i pričom prisjetili stradanja stanovnika grada Vukovara. Posebno su pričali o djeci koja su također bila pogođena ratom. Govorili su o svojim pravima i pravima svakog djeteta na planeti Zemlji i zaključili da ni jedno dijete ne smije prolaziti kroz strahote rata. Na kraju tog sata zapalili su svijeće u čast svih žrtava. Kasnije su po razredima slikali, crtali simbole grada Vukovara.