« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
22.4.2021. Obilježen je Dan planeta Zemlje u PŠ Kali. U obilježavanju su sudjelovali svi učenici od prvog do četvrtog razreda te njihove učiteljice i ravnatelj škole. Zajedničkom druženju i radu nazočio je načelnik općine Kali, djelatnici komunalnog društva Hripa, djelatnici Turističke zajednice i nekoliko mještana volontera. Djeca i odrasli su nakon prigodnog programa čistila okoliš škole te posadila nove sadnice u školskom dvorištu.
CILJ:
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI I OČEKIVANJA MEĐUPREDMETNIH TEMA:
PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš.
PID OŠ B.2.1. Učenik objašnjava važnost odgovornoga odnosa čovjeka prema sebi i prirodi.
PID OŠ B.3.1. Učenik raspravlja o važnosti odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi.
PID OŠ B.4.1. Učenik vrednuje važnost odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi.
odr A.1.3. Uočava povezanost između prirode i zdravoga života.
odr B.1.1. Prepoznaje važnost dobronamjernoga djelovanja prema ljudima i prirodi.
odr B.1.2. Sudjeluje u aktivnostima škole na zaštiti okoliša i u suradnji škole sa zajednicom
odr C.1.1. Identificira primjere dobroga odnosa prema prirodi.
odr A.2.1. Razlikuje pozitivne i negativne utjecaje čovjeka na prirodu i okoliš.
odr A.2.2. Uočava da u prirodi postoji međudjelovanje i međuovisnost.
odr B.2.3. Opisuje kako pojedinac djeluje na zaštitu prirodnih resursa.
odr C.2.3. Prepoznaje važnost očuvanje okoliša za opću dobrobit.
Pogledajte slikovnicu DAN PLANETA ZEMLJE.