« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Kroz projekt "Ljepote moje domovine" učenici uče o našoj domovini te upoznaju različite kulture iz drugih država.
Cilj projekta je proširiti znanja učenika o različitim krajevima naše domovine te upoznati različite kulture iz drugih država.
Kroz druženje s učenicima iz različitih škola iz različitih krajeva RH i drugih država učenici će upoznati prirodno-zemljopisne uvjete, gospodarstvo, naselja i kulturno povijesne znamenitosti tih krajeva.
Učenici će kroz razna područja saznati o sličnostima i razlikama krajeva RH, razvijati odgovorno ponašanje prema nasljeđu naših predaka i razvijati ljubav prema domovini. Međusobno će komunicirati putem vidokonferencije, razvijati toleranciju i međusobno poštivanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju svoga kraja i države.
ISHODI :
PID OŠ A.4.3.
Učenik objašnjava organiziranost Republike Hrvatske i njezina nacionalna obilježja.
PID OŠ B.4.2. Učenik analizira i povezuje životne uvjete i raznolikost živih bića na različitim staništima te opisuje cikluse u prirodi.
PID OŠ B.4.3. Učenik se snalazi u promjenama i odnosima u vremenu te pripovijeda povijesnu priču o prošlim događajima i o značajnim osobama iz zavičaja i/ili Republike Hrvatske.
PID OŠ B.4.4. Učenik se snalazi i tumači geografsku kartu i zaključuje o međuodnosu reljefnih obilježja krajeva Republike Hrvatske i načina života.
PID OŠ C.4.1. Učenik obrazlaže ulogu, utjecaj i važnost povijesnoga nasljeđa te prirodnih i društvenih različitosti domovine na razvoj nacionalnoga identiteta.
PID OŠ C.4.3. Učenik objašnjava povezanost prirodnoga i društvenoga okružja s gospodarstvom Republike Hrvatske.
PID OŠ A.B.C.D.4.1.
Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija.
OŠ HJ A.4.6.
Učenik objašnjava razliku između zavičajnoga govora i hrvatskoga standardnog jezika.
OŠ HJ B.4.2.
Učenik čita književni tekst i objašnjava obilježja književnoga teksta.
OŠ HJ B.4.4.
Učenik se stvaralački izražava potaknut književnim tekstom, iskustvima i doživljajima.
OŠ GK B.4.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe.
OŠ LK A.4.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
RUJAN
Učenici upoznaju program projekta.
LISTOPAD
Predstavljaju svoju školu izradom loga i sudjeluju u natjecanju za najbolji logo projekta.
STUDENI
Upoznaju simbole domovine, proučavaju legende i stvaraju.
Crtaju grb svoga mjesta.