« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici PO Sutomišćica po prvi su put sudjelovali u međunarodnom eTwinning projektu sa školskom knjižničarkom Majom Šimićev. Projekt nosi naziv Ekspresivna knjiga, a voditelji su provodili radionice tehnike art terapija koje su povezali s dječjim knjigama i slikovnicama koje se bave emocijama.
Kliknite na OPŠIRNIJE za više informacija o provedenom projektu.
Aktivnosti smo započeli u veljači, a tema je bila „Kada radim ono što volim, ja sam sretan/na“. Stoga smo se bavili osjećajem sreće i upoznali Sretnog cvrčka Nade Zidar-Bogadi. Učenici su tada izrađivali foto-kolaže svojeg sretnog trenutka, koje su izložili na panou u učionici.
U ožujku smo se povezali s lokalnom zajednicom povedeni temom „Činim dobra djela i osjećam se dobro“. Posjetili smo PO Sutomišćica dječjeg vrtića Lastavica. Učenice četvrtog razreda, Mirta i Petra, svima su pročitale slikovnicu Dumbo koja se bavi vrlo složenim temama, od kojih su se učenici usmjerili na pružanje podrške drugima, po uzoru na lik Timoteja iz priče. Tada su izradili diplome za prijatelje u razredu na kojima su istaknuli vrline jedni drugih.
Travanj je posvećen temama iz ekologije pa su učenici proveli aktivnosti povezane s temom „Recikliram svoje emocije“. Nakon čitanja priče Mirko Bjesomirko Tamare Vučković, posvetili su se izradi portreta od recikliranih materijala, a naučili su i kako se nositi s osjećajem ljutnje.
U svibnju smo se, za kraj, bavili ozbiljnim temama u priči Ti nisi kao mi Nine Vađić. Tema „Moj je svijet obojan“ potaknula nas je na istraživanje povezanosti boja s emocijama. Učenici su odglumili dijelove odslušane priče kako bi putem dramatizacije što bolje doživjeli njezine poruke, koje se odnose na osjećaj odbacivanja zbog različitosti i prihvaćanja naših jedinstvenih osobina.
Učenici drugog i četvrtog razreda iz Poljane i Sutomišćice aktivno su sudjelovali u svim radionicama, kreativno se izražavali i glumili. Najviše im se svidjela priča Nine Vađić iz svibnja, a najviše su uživali u aktivnosti izrade svojih portreta, koju su radili u travnju.
Ciljevi projekta ostvareni su na zanimljiv i kreativan način, a odnose se na promicanje ljubavi prema čitanju, osvještavanju svojih emocija i otkrivanje načina na koje se s njima nosimo, povezivanje čitanja s terapijskim učincima i umjetničkim izražavanjem. Bavili smo se osjećajima sreće, odbacivanja, ljutnje, ohrabrivanja, tuge i empatije.
Kao rezultat cijelog projekta, voditelji projekta napravili su e-priručnik Art terapija u dječjim knjigama.
Više fotografija s provedenih radionica možete pogledati u našoj GALERIJI.