preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Valentin Klarin" Preko

Login
Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

e-dnevnik

Upis u srednju školu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 3. 2011.

Ukupno: 346503
Ovaj mjesec: 955
Ovaj tjedan: 12
Danas: 12
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Natječaj za radno mjesto stručni suradnik knjižničar/ka
Autor: Robert Šimićev, 16. 11. 2022.

Kliknite na opširnije za više informacija.


Zadarska županija
Osnovna škola „Valentin Klarin“ Preko
Cesta hrvatskih branitelja 39/H

Preko,14. studenoga 2022.godine

Klasa:112-01/21-01-04
Urbroj:2198-1-43-21-01

 

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08.,

86/09.,92/10.,105/10.,90/11.,5/12.,16/12.,86/12.,126/12.,94/13.,152/14.,7/17., 68/18.,98/19. i 64/20.) te članka 4. i 5. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi „Valentin Klarin“ Preko, ravnatelj Osnovne škole „Valentin Klarin“ Preko raspisuje

 

N a t j e č a j

Za radno mjesto

Stručni suradnik knjižničar/ka- 1. izvršitelj, na neodređeno vrijeme, puno radno vrijeme- 40 sati tjedno

 

Uvjeti:

Za prijem u radni odnos, uz opći uvjet za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu, osoba koja zasniva radni odnos u školi mora ispunjavati i posebne uvjete

prema članku 105.,106. i 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi

( NN 87/08.,86/09.,92/10.,105/10.,90/11.,5/12.,16/12.,86/12.,126/12.,94/13.,152/14.,7/17. 68/18.,98/19. i 64/20.) i Pravilniku o stručnoj spremi i pedagoško-psihološkom obrazovanju učitelja i stručnih suradnika u osnovnom školstvu ( NN 47/96.,56/01 i 6/19) i to:

 

Uz pisanu i vlastoručno potpisanu  prijavu na natječaj  ( u kojoj treba navesti osobne podatke kandidata, osobno ime i prezime, adresa stanovanja, kontakt podaci, e-mail adresa, broj telefona/mobitela) kandidati su dužni priložiti sljedeću dokumentaciju ( dovoljne su neovjere preslike):

 

- životopis

- elektronički zapis iz Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

- presliku isprave kojom se dokazuje vrsta i stupanj stručne spreme

- presliku uvjerenja da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak u smislu članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ( ne starije od 30 dana)

- dokaz o državljanstvu

- kako kandidat za navedeno radno mjesto sukladno Pravilniku o načinu i postupku zapošljavanja u osnovnoj školi „Valentin Klarin“ preko može ostvariti i dodatne bodove, a kako bi dokazao iste potrebno je dostaviti navedene dokaze i to za:

            - ostvareno napredovanje u struci : savjetnik 3 boda, mentor 2 boda

            - osobne kompetencije stečene na edukacijama, konferencijama, kongresima i

              savjetovanjima iz područja odgoja i obrazovanja i to najmanje 5 potvrda: 1 bod

            - sudjelovanje u školskim projektima i projektima fondova Europske unije: najmanje

              3 potvrde: 1 bod

            - ostvaren uspjeh tijekom studija: za rektorovu ili drugu vrijednu nagradu: 1 bod

 

Svi navedeni dodatni bodovi se ostvaruju zasebno te sudjeluju u ukupnom zbroju bodova. Ukoliko kandidat u natječajnoj prijavi ne dostavi navedene dokaze neće ostvariti dodatne bodove.

 

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim zakonima dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, odnosno uz prijavu priložiti sve propisane dokaze prema posebnom zakonu i ima  prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

 

Osoba koja se poziva na prednost prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/2017,98/19 i 84/21.) uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze. (članak 103.st.1.Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%Aljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

 

Osoba koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN33/92.,77/92.,86/92.,27./93,58/93.,2/94.,108/96.,82/01.,94/01.,103/03.,148/13 i 98/19.) uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49.st.1.Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%Aljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

 

Osoba  koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom ( NN 157/13.,152/14),39/18 i 32/20)  dužna je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate  samo pod jednakim uvjetima.

 

Osoba  koja je stekla inozemnu obrazovnu kvalifikaciju u inozemstvu dužna je u prijavi na natječaj priložiti rješenje određenog visokog učilišta o priznavanju potpune istovrijednosti u skladu sa Zakonom o priznavanju istovrijednosti stranih školskih svjedodžbi i diploma  (NN 57/96.,21/00) ili rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o stručnom priznanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (NN 158/03.,198/03.,138/06.45/11) te u skladu sa Zakonom o regularnim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (NN 82/15.) i rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije radi pristupa reguliranoj  profesiji.

 

Po završetku natječajnog roka s prijavljenim kandidatima koji udovoljavaju formalnim uvjetima natječaja i koji su dostavili potpunu i pravovaljanu dokumentaciju provest će se usmena provjera znanja  putem razgovora (intervjua)  te će biti vrednovani u skladu s odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u osnovnoj školi „Valentin Klarin“ Preko, a koji je dostupan na web stranici Škole poveznica: www.os-vklarin-preko.skole.hr. Vrijeme, mjesto i sadržaj intervjua bit će objavljeno na web stranici Škole: http://www.os-vklarin-preko.skole.hr  najmanje pet dana prije održavanja intervjua.

 

Sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka broj 2016/679 i Zakona o provedbi opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (NN 42/189) svi dokumenti dostavljeni na natječaj poslani su slobodnom voljom kandidata te se smatra da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka, a koji će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja natječajnog postupka.

 

Sukladno članku 13. Stavku 2. Zakona o ravnopravnosti spolova ( NN 82/08.,69/17), na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

 

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj. Urednom se smatra samo prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.

Zaprimljenu dokumentaciju ne vraćamo.

Prijave se podnose u roku od 8 (osam) dana od dana objave na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnim stranicama Škole, , na adresu Škole s naznakom „ Za natječaj_________* ( navesti radno mjesto na koje se kandidat javlja)

 

Osnovna škola „Valentin Klarin“ Preko
Cesta hrvatskih branitelja 39/H
23273 Preko

 

Obavijest o ishodu natječajnog postupka s imenom i prezimenom odabranog kandidata Škola će objaviti na svojim mrežnim stranicama  http://www.os-vklarin-preko.skole.hr pod rubrikom „Natječaji“ u roku od 15 dana od dana odabira osobe u natječajnom postupku, te će se objavom rezultata natječaja smatrati da su svi kandidati obaviješteni i neće biti pojedinačno obaviješteni.

 

 

                                                                                              Ravnatelj :

                                                                                       Kristijan Smud, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju