« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 3.r. PŠ Kali uključeni su u eTwinningov projekt "Pružimo djeci ruku ljubavi". Autorice projekta su učiteljice razredne nastave Ivana Bašić i Lidija Hatadi.
Cilj projekta je osposobiti i osnažiti učenike za aktivno i učinkovito obavljanje građanske uloge. Razvijati sposobnost lakšeg snalaženja u pluralističkome društvu u kojem žive, razvijati pouzdanje u vlastite snage i pronalaziti vlastite odgovore i rješenja za aktualne društvene probleme i izazove. Stjecanjem građanske kompetencije, koja uključuje građansko znanje, vještine i stavove, učenici se osposobljavaju za uspješno sudjelovanje u životu demokratske zajednice.
Očekivanja međupredmetnih tema
goo A.2.1.Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu
goo A.2.2.Aktivno zastupa ljudska prava.
ikt A.2.1.Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka.
ikt A.2.2.Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima
ikt B.2.1.Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju.
odr B.2.1. Objašnjava da djelovanje ima posljedice i rezultate.
odr C.2.1. Solidaran je i empatičan u odnosu prema ljudima i drugim živim bićima.
odr C.2.2. Razlikuje osobnu od opće dobrobiti.
osr A.2.1.Razvija sliku o sebi.
osr A.2.2.Upravlja emocijama i ponašanjem.
osr A.2.3.Razvija osobne potencijale.
osr B.2.1.Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih
osr B.2.2.Razvija komunikacijske kompetencije.
osr C.2.1.Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama.
osr C2.2.Prihvaća i obrazlaže važnost društvenih normi i pravila.
pod A.2.1.Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.
uku A.2.1. 1. Upravljanje informacijama
Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.2.2. 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.
uku A.2.3. 3. Kreativno mišljenje
Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
RUJAN
Na samom početku nastave učenici su uključeni u projekt. Radosno su donijeli i potpisali Povelju prijateljstva.
Nakon potpisane Povelje učenici su dobili zadatak da ozbiljno razmisle zašto bi oni bili predsjednici razreda. Napisali su svoje Kandidature za predsjednika / predsjednicu razreda.
Tri kandidata s najviše sakupljenih potpisa sudjelovalo je u drugom krugu izbora (20.9.2019.) kada su i izabrali predsjednika razreda. Izbori u trećem razredu protekli su u veselom raspoloženju.
Glasačko tijelo bilo je oduševljeno izborom novog predsjednika.
Učenici su izjavili da su izbori jako uzbudljivi i zanimljivi, do zadnjeg ne znaš tko će pobijediti.