« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu eTwinning projekta "Školska torba puna znanja" učenici drugog razreda istraživali su o školskim torbama.
Najprije su istraživali kako su nekada u prošlosti izgledale školske torbe, a onda su crtali i opisivali svoje torbe iz budućnosti.
Aktivnosti:
1. Promatranje torbi iz prošlosti.
2. Crtanje torbi iz budućnosti.
3. Opisivanje torbe iz budućnosti.
4. Izrada slikovnice.
Ishodi:
osr A.1.3. Razvija svoje potencijale.
ikt A.1.2. Učenik se uz učiteljevu pomoć služi odabranim uređajima i programima.
OŠ HJ A.1.2. Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta.
OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.
OŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
Radove smo složili u zajedničku slikovnicu koristeći digitalni alat Book Creator.