preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Valentin Klarin" Preko

Login
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

e-dnevnik

Upis u srednju školu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 3. 2011.

Ukupno: 382775
Ovaj mjesec: 270
Ovaj tjedan: 270
Danas: 36
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBAVIJEST o novim sigurnosnim mjerama u Osnovnoj školi "Valentin Klarin" Preko
Autor: Linda Kolega Babajko, 3. 1. 2025.

Poštovani roditelji i posjetitelji,

s obzirom na priloženi Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama obaviještavamo vas da od 7. siječnja 2025. godine u Osnovnoj školi "Valentin Klarin" stupaju na snagu nova sigurnosna pravila s ciljem povećanja sigurnosti svih sudionika obrazovnog procesa.

Što trebate znati?

1. Ulazak u školu:

Ulazna vrata škole zaključana su tijekom cijelog radnog vremena, uz osigurane evakuacijske izlaze u skladu s propisima.

Ulazak učenika u matičnoj školi u Preku moguć je 30 minuta prije početka nastave i izlazak 15 minuta nakon završetka nastave isključivo na glavni ulaz škole.

Ulazak učenika u ostalim područnim školama i odjelima moguć je od 7.45 do 8.15., a izlazak nakon završetka nastave ili produženog boravka isključivo na glavni ulaz škole.

Mali odmori koriste se isključivo za pripremu za nastavu i odlazak na WC.

Tijekom velikih odmora, ulazna vrata škole bit će otključana uz nadzor kako bi se omogućio izlazak učenika, ali samo u vanjski prostor škole.

2. Najava dolazaka roditelja i posjetitelja:

Roditelji dolaske na informativne razgovore najavljuju putem elektroničke pošte razrednika ili putem ednevnika.

Ostali posjetitelji dolazak najavljuju isključivo putem e-maila škole: vklarin@os-vklarin-preko.skole.hr .

Pri dolasku roditelji i posjetitelji trebaju pozvoniti na glavni ulaz i pričekati odgovor osoblja.

Svi posjetitelji se evidentiraju na ulazu i može se provjeriti njihov identitet putem osobne iskaznice ili odgovarajućeg dokumenta.

3. Radno vrijeme za primanje stranaka:

Razrednici u vrijeme informativnih razgovora.

Ravnateljica, tajnica i računovodstvo primaju stranke svaki radni dan od 10:00 do 11:00 sati uz prethodnu najavu najmanje jedan dan prije na skolski mail.

Molimo vas da svoje dolaske prilagodite terminima primanja roditelja i stranaka.

Molimo za razumijevanje i suradnju.

Sve ove mjere provodimo s ciljem povećanja sigurnosti i boljeg organiziranja rada škole.

Zahvaljujemo vam na podršci u njihovoj provedbi.

S poštovanjem,

Linda Kolega Babajko, prof.

v.d. ravnateljica 




Priloženi dokumenti:
Protokol-za-O-i-SS-ver-2-1-2025.pdf (416.14 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju