preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Valentin Klarin" Preko

Login
Kalendar
« Studeni 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

e-dnevnik

Upis u srednju školu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 3. 2011.

Ukupno: 283574
Ovaj mjesec: 1811
Ovaj tjedan: 1
Danas: 1
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
KAKO BITI SRETAN I RADITI ONO ŠTO VOLIŠ
Autor: Linda Kolega Babajko, 5. 11. 2021.

U sklopu eTwinning projekta Srednjokaz, koji ove godine u našoj školi provodi 8.b razred zajedno s razrednicom Lindom Kolega Babajko, osmaši su imali priliku poslušati predavanje poznatog hrvatskoga digitalnog nomada Tomislava Pancirova.

Projekt „Srednjokaz“ namijenjen je razrednicima osmih razreda i pedagozima koji provode aktivnosti profesionalnog usmjeravanja na području Republike Hrvatske u školskoj godini 2021./2022. Cilj je projekta potaknuti učenike na promišljanje o njihovom profesionalnom putu. Ukupno je planirano 8 aktivnosti koje će se realizirati od rujna 2021. do kolovoza 2022.


Tomislav Pancirov je inače iz Zadra, završio je marketing na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci gdje je bio član studentske organizacije AIESEC, a interes za oglašavanjem pokazuje još iz gimnazijskih dana. Karijera mu je u potpunosti fokusirana na digitalne kanale te je kroz zadnjih devet godina radio komunikacijske strategije i oglasne kampanje za neke od najvećih klijenata u regiji. Predaje na cjeloživotnom obrazovanju Ekonomskog fakulteta u Rijeci i na Brendaonici, interaktivnoj radionici o brendiranju na društvenim mrežama.

Tomislav je učenicima održao predavanje na temu "Kako biti sretan i raditi ono što voliš". Kako smo prva dva mjeseca nastave obrađivali temu odgovornosti, ovo predavanje nekako je i zaokružilo cijelu priču te su učenici još jednom mogli čuti kako su sami odgovorni za svoje uspjehe i neuspjehe, kao i za odabir zanimanja ili srednje škole, koje ih ubrzo čeka. Vodeći se vlastitim primjerom učenici su od Tomislava saznali što je to digitalno nomadstvo, lifestyle poduzetništvo te koje tehnike nam pomažu kako bismo mogli spoznati sami sebe, a samim time i ono čime se u budućnosti želimo baviti.

Učenicima je predstavio i tehniku Ikigai. IKIGAI je japanski koncept svrhe, motiva postojanja svih nas. Vjeruje se da svaki čovjek ima svoj IKIGAI – razlog za život, ono nešto posebno, energiju koja nas motivira i gura kroz život. Iki na japanskom znači život ili biti živ, a gai znači "ono što je vrijedno", pa bi doslovan prijevod bio "ono zbog čega vrijedi živjeti". Ikigai predstavlja japansku životnu mudrost, tankoćutnost i načine postupanja jedinstvene u japanskom društvu, a u posljednje vrijeme koncept ikigaija sve više zaokuplja zapadni svijet. Tomislav je poručio učenicima da kada razmišljamo o svom ikigaiju, u njemu se trebaju preklapati četiri životne kvalitete - ono što čovjek voli, u čemu je dobar, što svijetu treba i za što može biti plaćen. Treba odbaciti skromnost i nesigurnost, provjeriti jednom zauvijek koja su nam područja ili sposobnosti prirodni; trebamo postati odgovorne osobe sigurne u sebe, sposobne obraniti i potencirati svoje sposobnosti; trebamo se pozabaviti sami sobom i otkriti zbog čega volimo ustati ujutro, što je to što nas ispunjava motivacijom te na kraju trebamo i razmisliti kako se možemo zabaviti onim što volimo. Trebamo krenuti i uživati u životnoj avanturi koja nas čeka.

„Ne samo da će nas to učiniti zadovoljnijima,“rekao je Tomislav,  „nego će, kako se svijet razvija, o tome ovisiti i sama budućnost.“

"Svi žele biti sretni, to nam je u ljudskoj naravi. Težimo tome da nam dan započinje lijepo i bude ispunjen do najviših mogućih granica. Nažalost, negdje na putu se često izgubimo. Uklopimo se u okvir i radimo za tuđe snove. Zbog toga je jako važno osvjestiti svoje kvalitete, svoju motivaciju, biti odgovoran i raditi na ostvarenju svojih, a ne tuđih snova." poručio je na kraju osmašima.

 

 

 



Priloženi dokumenti:
POSAO_KOJI_ME_CINI_SRETNIM_-_TP.001.jpeg (2.49 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju