2019-10-20 20:38:12 Pružimo djeci ruku ljubavi Učenici 3.r. PŠ Kali uključeni su u eTwinningov projekt "Pružimo djeci ruku ljubavi". Autorice projekta su učiteljice razredne nastave Ivana Bašić i Lidija Hatadi. Cilj projekta je osposobiti i osnažiti učenike za aktivno i učinkovito obavljanje građanske uloge. Razvijati sposobnost lakšeg snalaženja u pluralističkome društvu u kojem žive, razvijati pouzdanje u vlastite snage i pronalaziti vlastite odgovore i rješenja za aktualne društvene probleme i izazove. Stjecanjem građanske kompetencije, koja uključuje građansko znanje, vještine i stavove, učenici se osposobljavaju za uspješno sudjelovanje u životu demokratske zajednice. Očekivanja međupredmetnih tema goo A.2.1.Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu goo A.2.2.Aktivno zastupa ljudska prava. ikt A.2.1.Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka. ikt A.2.2.Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima ikt B.2.1.Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju. odr B.2.1. Objašnjava da djelovanje ima posljedice i rezultate. odr C.2.1. Solidaran je i empatičan u odnosu prema ljudima i drugim živim bićima. odr C.2.2. Razlikuje osobnu od opće dobrobiti. osr A.2.1.Razvija sliku o sebi. osr A.2.2.Upravlja emocijama i ponašanjem. osr A.2.3.Razvija osobne potencijale. osr B.2.1.Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih osr B.2.2.Razvija komunikacijske kompetencije. osr C.2.1.Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama. osr C2.2.Prihvaća i obrazlaže važnost društvenih normi i pravila. pod A.2.1.Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja. uku A.2.1. 1. Upravljanje informacijama Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema. uku A.2.2. 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja. uku A.2.3. 3. Kreativno mišljenje Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema. RUJAN Na samom početku nastave učenici su uključeni u projekt. Radosno su donijeli i potpisali Povelju prijateljstva. Nakon potpisane Povelje učenici su dobili zadatak da ozbiljno razmisle zašto bi oni bili predsjednici razreda. Napisali su svoje Kandidature za predsjednika / predsjednicu razreda. Tri kandidata s najviše sakupljenih potpisa sudjelovalo je u drugom krugu izbora (20.9.2019.) kada su i izabrali predsjednika razreda. Izbori u trećem razredu protekli su u veselom raspoloženju. Glasačko tijelo bilo je oduševljeno izborom novog predsjednika. Učenici su izjavili da su izbori jako uzbudljivi i zanimljivi, do zadnjeg ne znaš tko će pobijediti. |
Osnovna škola "Valentin Klarin" Preko |